काठमाडौं स्थित एउटा चलेको एफएम रेडियोमा समाचार र केही ‘टक सो’ सञ्चालन गर्ने श्रीकृष्ण न्यौपानेलाई झापाको दमकका फ्यानले निरन्तर फोन गरिरहन्छन् । उनको स्वर र शैलीबाट प्रभावित ती फ्यानले दमकका लागि निम्तोमात्र दिदैनन् घरमा बस्ने र दमक घुम्नका लागि मोटरसाइकल नै दिनेसम्मको प्रस्ताव पनि राख्छन् । ‘मेरो फ्यानक्लव त छैन । तर, आम स्रोतले यसरी खोजेरै फोन गर्ने र प्रस्ताव गरेको घटनाबाट म उत्साही भएको छु । पत्तै नपाई फ्यानहरु बटुलिन थालेका छन् ।’ न्यौपाने भन्छन्,‘मिडियामा काम गरेर पनि यति गहिरो फ्यानचाँही भेटेको पहिलोचोटी हो ।’ न्यौपाने मिडियामा काम गर्ने र त्यसमा पनि समाचारमा काम गर्नेको फ्यान नै हुन्छन् भन्नेमा विश्वस्त थिएनन् । जव उनलाई दमक लगायतका देशका विभिन्न ठाउँबाट युवायुवतीले फोनगरेर ‘तपाइको फ्यान’ भन्न थाले अनि उनले आफूलाई ‘सानोतिनो सेलिब्रेटी’ नै ठानेका छन् । भन्छन्,‘अटोग्राफ माग्ने र प्रशंशा गर्नेमात्र फ्यानजस्तो लाग्थ्यो । हैन रहेछ ।’ अहिले फेसबुकमा उर्लिएको फ्रेण्ड रिक्वेस्टलाई तह लगाउनका लागि उनले फ्यान पेज नै खोल्ने तयारी गरिसकेका छन् । ‘यतिधेरै रिक्वेष्ट आउन थाले की अव फ्यान पेज नखोली नहुने भयो ।’ उनी भन्छन् ।
म्युजिक, मोडलिङ, फिल्मसँग आवद्ध भएकाहरुसँगै चम्किएका अलगधारका सेलीब्रेटी हुन् मिडियामा कार्यरतहरु पनि । प्रत्यक्ष वा परोक्ष रुपमा आफ्ना फ्यानहरुको चाहनालाई पुरा गर्नुपर्ने दायित्व चुनौति बन्ने गरेको छ । सञ्चारक्षेत्रका पुराना हस्तिका जति फ्यान छन् त्यति नै, नयाँ पुस्ताका फ्यानहरु पनि छन्, जो ‘लोकल सेलीब्रेटी’ बनीरहेका छन् । राजधानी र मोफसलमा चलेका मिडियामा कार्यरत अव्वल युवा सञ्चारकर्मीका फ्यान यतिविध्न बढ्न थालेका छन् की त्यसले काममा उर्जा थपेको बताउँछन्, कार्यरतहरु । हुन त फ्यान निर्धारणका कुनै न्युनतम आधारहरु बनेका छैनन् । प्रशंशकहरुको भीँडलाई नै फ्यान भन्ने गरिएको छ । तर, मिडिया खुल्ने र फरक किसिमका कार्यक्रमहरु प्रस्तुतीकरणसँगै त्यसका प्रशंशकहरुको भीँडपनि ज्यादा हुने गरेको छ । धरानको दन्तकाली एफएममा कार्यरत अर्पण ढकाल अहिदे दंग हुनुको कारण पनि उनका फ्यान बढ्नु हो । संगित र चलचित्र सम्बन्धि कार्यक्रम सञ्चालन गर्ने उनले विराटनगरको स्टेजमा उद्घोषण गरेपछि त झनै मख्ख छन् । ‘खुसी लाग्छ, मिडियामा काम गरेर पनि फ्यानहरुसँगको भेटघाट, उनीहरुले गर्ने प्रशंशा सुनेर ।’ भन्छन्,‘यस्तो हुँदा केही गर्न सकिएला भन्ने सोच आउँछ ।’
मिडियासँगै बढेका कार्यक्रम प्रस्तोताहरु, तिनका सञ्चालकहरुको आवाजमा नतमस्तक हुनेहरु पनि कम हुँदैनन् । भेटेर गफमात्र होइन, मित्रतासँगै मिडियामा आफ्नो उपस्थिती चाहने महत्वकांक्षा बोकेका फ्यानहरुपनि हुन्छन् । यस्तै कार्यक्रम सञ्चालिनका चन्दा खड्काका फ्यानहरु पनि उनका लागि विभिन्न उपहार लिएर आउने गरेका छन् । ‘लोकल रेडियो, लोकल सेलीब्रेटी । पूर्वाञ्चलमा राम्रै प्रशंशकहरु भेटिएका छन् ।’ खड्का भन्छिन्,‘काम गरेपछि प्रशंशकहरु बढ्ने रहेछन् । मेरा पनि कार्यक्रम सुनेर प्रशंशा गर्नेहरु टन्नै छन् ।’
साना मिडिया र समाचार क्षेत्रमा काम गरेर फ्यानहरु बढ्लान भन्ने अपेक्षा नयाँ पुस्ताले सोचेकै थिएनन् । फ्यान बटुल्न त ठूला मिडियाका ठूलै मान्छे हुनुपर्छ भनेर ठान्नेहरु आफ्नो सोचाइमा परिवर्तन भएको बताउन थालेका छन् । ‘रिपोर्ट, समाचार सुनेर प्रतिक्रिया दिनेमात्र होइन प्रभावित भएर भेट्न आउनेहरुपनि उत्तिकै हुन्छन् । स्थानियस्तरमा पनि यस्ता व्यक्तिहरु मैले निक्कै पाएको छु ।’ सप्तकोशी एफएम, इटहरीमा कार्यरत संजिव भट्ट भन्छन्,‘अरु केही गर्न नसकेपनि कार्यक्रमबाट प्रशंशकहरु बटुल्ने काममा सफल भएजस्तो लाग्न थालेको छ ।’ हुन त राम्रो काम गरे विभिन्न क्षेत्रमा कार्यरत युवाशक्तिहरुका फ्यानहरु उत्तिकै हुन्छन् । राजनीतिमा गगन थापा, सुरक्षामा रमेश खरेल, वैंकिङमा अनिल शाहका फ्यानहरु टन्नै छन् । समाचार र प्रस्तुतीकरणमा रविन्द्र मिश्रका फ्यानहरुपनि विश्वभर रहेका छन् । उनीहरु जस्तै अलगधारको फ्यानहरु बटुृलेर स्थानिय होस वा राष्ट्रिय रुपमा सेलिब्रेटी बन्ने बनाउने क्रमभने अनेक कोणहरुबाट भइरहेको छ । ‘प्रायःगरी सिनेमा तथा संगितक्षेत्रका प्रशंशकहरुकोमात्र संख्या उच्च हुने गरेका कारण उनीहरुको फ्यान हुन्छन् जस्तो लाग्थ्यो तर हर क्षेत्रमा यस्तो हुने कुरा सवैले विश्वास राख्नुपर्ने रहेछ ।’ उनीहरुको भनाई छ ।
म्युजिक, मोडलिङ, फिल्मसँग आवद्ध भएकाहरुसँगै चम्किएका अलगधारका सेलीब्रेटी हुन् मिडियामा कार्यरतहरु पनि । प्रत्यक्ष वा परोक्ष रुपमा आफ्ना फ्यानहरुको चाहनालाई पुरा गर्नुपर्ने दायित्व चुनौति बन्ने गरेको छ । सञ्चारक्षेत्रका पुराना हस्तिका जति फ्यान छन् त्यति नै, नयाँ पुस्ताका फ्यानहरु पनि छन्, जो ‘लोकल सेलीब्रेटी’ बनीरहेका छन् । राजधानी र मोफसलमा चलेका मिडियामा कार्यरत अव्वल युवा सञ्चारकर्मीका फ्यान यतिविध्न बढ्न थालेका छन् की त्यसले काममा उर्जा थपेको बताउँछन्, कार्यरतहरु । हुन त फ्यान निर्धारणका कुनै न्युनतम आधारहरु बनेका छैनन् । प्रशंशकहरुको भीँडलाई नै फ्यान भन्ने गरिएको छ । तर, मिडिया खुल्ने र फरक किसिमका कार्यक्रमहरु प्रस्तुतीकरणसँगै त्यसका प्रशंशकहरुको भीँडपनि ज्यादा हुने गरेको छ । धरानको दन्तकाली एफएममा कार्यरत अर्पण ढकाल अहिदे दंग हुनुको कारण पनि उनका फ्यान बढ्नु हो । संगित र चलचित्र सम्बन्धि कार्यक्रम सञ्चालन गर्ने उनले विराटनगरको स्टेजमा उद्घोषण गरेपछि त झनै मख्ख छन् । ‘खुसी लाग्छ, मिडियामा काम गरेर पनि फ्यानहरुसँगको भेटघाट, उनीहरुले गर्ने प्रशंशा सुनेर ।’ भन्छन्,‘यस्तो हुँदा केही गर्न सकिएला भन्ने सोच आउँछ ।’
मिडियासँगै बढेका कार्यक्रम प्रस्तोताहरु, तिनका सञ्चालकहरुको आवाजमा नतमस्तक हुनेहरु पनि कम हुँदैनन् । भेटेर गफमात्र होइन, मित्रतासँगै मिडियामा आफ्नो उपस्थिती चाहने महत्वकांक्षा बोकेका फ्यानहरुपनि हुन्छन् । यस्तै कार्यक्रम सञ्चालिनका चन्दा खड्काका फ्यानहरु पनि उनका लागि विभिन्न उपहार लिएर आउने गरेका छन् । ‘लोकल रेडियो, लोकल सेलीब्रेटी । पूर्वाञ्चलमा राम्रै प्रशंशकहरु भेटिएका छन् ।’ खड्का भन्छिन्,‘काम गरेपछि प्रशंशकहरु बढ्ने रहेछन् । मेरा पनि कार्यक्रम सुनेर प्रशंशा गर्नेहरु टन्नै छन् ।’
साना मिडिया र समाचार क्षेत्रमा काम गरेर फ्यानहरु बढ्लान भन्ने अपेक्षा नयाँ पुस्ताले सोचेकै थिएनन् । फ्यान बटुल्न त ठूला मिडियाका ठूलै मान्छे हुनुपर्छ भनेर ठान्नेहरु आफ्नो सोचाइमा परिवर्तन भएको बताउन थालेका छन् । ‘रिपोर्ट, समाचार सुनेर प्रतिक्रिया दिनेमात्र होइन प्रभावित भएर भेट्न आउनेहरुपनि उत्तिकै हुन्छन् । स्थानियस्तरमा पनि यस्ता व्यक्तिहरु मैले निक्कै पाएको छु ।’ सप्तकोशी एफएम, इटहरीमा कार्यरत संजिव भट्ट भन्छन्,‘अरु केही गर्न नसकेपनि कार्यक्रमबाट प्रशंशकहरु बटुल्ने काममा सफल भएजस्तो लाग्न थालेको छ ।’ हुन त राम्रो काम गरे विभिन्न क्षेत्रमा कार्यरत युवाशक्तिहरुका फ्यानहरु उत्तिकै हुन्छन् । राजनीतिमा गगन थापा, सुरक्षामा रमेश खरेल, वैंकिङमा अनिल शाहका फ्यानहरु टन्नै छन् । समाचार र प्रस्तुतीकरणमा रविन्द्र मिश्रका फ्यानहरुपनि विश्वभर रहेका छन् । उनीहरु जस्तै अलगधारको फ्यानहरु बटुृलेर स्थानिय होस वा राष्ट्रिय रुपमा सेलिब्रेटी बन्ने बनाउने क्रमभने अनेक कोणहरुबाट भइरहेको छ । ‘प्रायःगरी सिनेमा तथा संगितक्षेत्रका प्रशंशकहरुकोमात्र संख्या उच्च हुने गरेका कारण उनीहरुको फ्यान हुन्छन् जस्तो लाग्थ्यो तर हर क्षेत्रमा यस्तो हुने कुरा सवैले विश्वास राख्नुपर्ने रहेछ ।’ उनीहरुको भनाई छ ।
यो समाचारीय आलेख शुक्रबार साप्ताहिकमा प्रकाशित हो ।
No comments:
Post a Comment